Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 12 maj 2009

Vad härligt!

En lugn slapparkväll framför tv:n.

20.00 Ugly Betty
(Stillar "behöver-inte-anstränga-mig-för-att-hänga-med-nerven")

21.00 Desperate Housewives
(Stillar "intriger-bland-sk.-perfekta-familjer-nerven")

21.55 Christine
(Stillar "sjuk-humor-nerven". Har ni inte upptäckt serien, titta!) :-)

22.35 Lost!
(Stillar "fan-vad-jag-är-förvirrad-nu?!!-nerven". Men det är ändå en extremt bra serie!)

6 som har tyckt till:

Jempa sa...

Ska du inte se Schlager-semifinalen och spela in det andra? :)

Unknown sa...

då är vi två tv:nördar du å jag nu då..:)

Anjo sa...

haha jadu då sover jag när det är LOST....men.....kl 21.00....då är det dags!! kram på dej!

Camilla sa...

Desperate Housewifes är ett måste för mig! Får icket missas! Även om det innebär att lillens nattning blir uppskjutet en timme. Sicken mor jag är...

Mamasnest sa...

Hur kan man missa House????

Västgötskan sa...

Mamasnest:
Jag ser på House en säsong före alla i Sverige. Går på canal+ ;-)