Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 6 maj 2009

Tekniska prylar... *suck*

Vad sjutton gjorde jag innan jag bloggade? *skrattar*
Som ni kanske redan har förstått (?) kraschade datorn i måndags… Så för att stilla min abstinens resulterade gårdagen bl.a. i rensning av sonens garderob, samt bullbak!


Sambon är med största sannolikhet kluven I frågan. Nu är han själv pappaledig onsdag-fredag och har nog själv en aning abstinens där hemma (?) Samtidigt önskar han nog att jag är fortsatt utan dator nästa vecka, eftersom det uppenbarligen gör mig mer "huslig"… :-D

Den är just nu inne på lagning är FÖRHOPPNINGSVIS klar i slutet av veckan...


4 som har tyckt till:

Unknown sa...

hahahaaa.. inte kul för dig..men som sagt..mycket tid lägger man på datorn..

Inte så mycket bloggande för min del,men PLUGGANDET !!

Men snart e det semester...

Jag skall till gymmet på söndag em

Skall du med.???
Kanske kan köra nåt pass om det finns..

Kan jag ju värva dig ??!!

Kramr Maria

Moosan sa...

Ja,bäst att den blir lagad snabbt,får ju abstinens också..av att inte ha några inlägg att läsa från dig ;-)
kram

Jempa sa...

Tyckte väl att det var lite tyst från ditt håll.. ;)

Västgötskan sa...

Maria:
Söndag kl 16 har stora sonen gymnastik och sambon är lärare. Så jag måste tyvärr passa Arvid. Annan dag kanske?

Moosan:
Ha ha! Tack (tror jag)! :-D