Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 24 maj 2009

Dagens fynd och dagens bästa citat!

Idag var det "Rabdido-party" med trevlig sällskap och gott fika!
Urgod kladdkaka Jennie! :-)

Inköpen blev följande:

Det till vänster är till äldsta sonen och bodyn till lill-killen.
(Jag är inte särskilt förtjust i jättestarka färger. Märks det...?) ;-)

Och tack Alex för dagens mest fantastiska uttalande:
"Nu får jag akta mig! Den där röda är nära mig där bak". (Eh, jaha...? Bäst att akta sig fort då!) *asgarv*

3 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Va? Never heard of... Vad mkt såna där homepartymärken det finns nu. :o

Västgötskan sa...

Det kommer nog fler och fler. Detta har jag iofs hört talas om förut, men aldrig varit på deras party. Fina, färgglada kläder (vilket kanske inte syns så väl på dessa) ;-)
Men ca 20-30 % under Me & I-priserna! :-)

Unknown sa...

Håller med toves; Finns alldeles för mcket olika home party nu..man frå nsätan dåligt smavete när man får inbjudan till så mycket..man vill ju inte missa nån go kladd kaka..lr hur Malin..??
HIHIIIII
Fina kläder..byxorna ser helsköna ut.
syns på onsdag..// Maria