Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 6 maj 2009

När jag blir stor vill jag bli som mamma. =)

Kära Mrs Jones,

Jag önskar få förklara att jag varken jobbar, eller har jobbat, som strippa. Jag arbetar i järnaffären och berättade för Sara hur hektiskt det var förra veckan innan snöstormen kom. Jag berättade att vi hade sålt varenda snöskyffel som fanns på lager.


Men sen hittade jag en till längst in på lagret och flera personer bråkade om vem som skulle få köpa den. Saras teckning föreställer alltså inte mig dansandes runt en stolpe. Utan det är jag som står och säljer den sista snöskyffeln!
Från och med nu lovar jag att kolla hennes hemläxa mer noggrant innan hon lämnar in den.

Med Vänliga Hälsningar
Mrs XXXXXXX

6 som har tyckt till:

Jempa sa...

Haha, jag fick den där på mailen förut. Sjukt roligt!

bagerskan sa...

Åh vilken underbar bild!! haha!
Kram Karin

Anaiah sa...

Hahaha! Klockren!

Mamasnest sa...

Ha ha ha, den var kanonbra!!! Är det ok om jag lånar den bilden av dig?

lotta sa...

Den är helt underbar!!!!
dags att börja kolla barnens hemläxor tror jag, men det är nog rätt harmlöst på vår arbetsplats!

Västgötskan sa...

Mamasnest:
Låna på bara! :-D