Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 10 maj 2009

30-årsfest, storbilds-tv och SM-guld. Kan det bli bättre?!

30+30-årsfest med mycket trevligt folk, storbildtv med AHK-matchen, SM-guld och gratis sprit på det. Kan en kväll bli bättre?! :-D
Det diskuterades dock under kvällen; varför spelas finalen i Globen? Med ett Alingsåslag och ett Eskilstunalag i finalen. Så varför...?

Hm... Ett litet dilemma så här dagen efter bara; jag sitter och funderar över om jag fortfarande är full? Inte bra i så fall... Men risken kanske är ganska överhängande, när man, som jag, dricker typ 3-4 gånger per ÅR?
Ska på gymnastikuppvisning med äldsta sonen idag. Jag kanske får användning för mina nya solbrillor...? *skrattar*



DN, ab

6 som har tyckt till:

Unknown sa...

du skulle ju inte vara här före 12..
hmm.. tydligt tecken på lätt defeniton av beroende..hihihi

Moosan sa...

Låter som ni hade trevligt,på med solbrillorna bara,lite "lätt migrän" måste man ju ha solbrillor till..ljuskänslig blir man *harkel*

Alfahannen sa...

Hmm, det kan väl aldrig vara så att det var fröken Carisma själv som var objekt för firandet?

I så fall, stort grattis!

Om inte, stort grattis! (på mors dag)

Västgötskan sa...

Maria:
Ja, bloggberoende det är jag. Erkänner...! :-D

Joacim:
Nej, det var inte min eget firande, men tack ändå.
Som tur är, är det 10 mån till min egen 30-årsdag... :-P

Dino78 sa...

Kanske för att Globen tar 13-14000 åskådare? Om nu många vill se en final vill säga.
Och i jämförelse med mig är du en riktig stordrickare :-D Sista fem åren har jag druckit alkohol en gång :-D

S sa...

äntligen hamnade bucklan rätt.