Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 12 maj 2009

Jag vet, jag är en hemsk mamma.

Jag avnjöt en bit choklad när sonen, helt oväntat, kom ner från övervåningen.

(Jätteglad): "-Mamma, vet du vad? Jag vann på bilspelet!" *tystnad* "Mamma, vad äter du??"
"-Eh...eum... Knäckebröd", svarade jag lite krystat.
*Tystnad igen* (Jag trodde det var kört).
"-Mamma, vet du vad? Jag vill också ha knäckebröd!"

Såklart han fick! (Ja, jag vet. Jag är en hemsk mamma...)

7 som har tyckt till:

Paula sa...

haha..kan tänka igen mig i det där så jag är väl lika hemsk då :)

Jempa sa...

Inte hemskt. Smart. :)

Gurtah sa...

Hmm...
Äta choklad idag?? Hur gick det till...? :)

Moosan sa...

Ha,ha...kan se det framför mig..har ju hänt här med,just nu brukar jag säga..att man kan inte hjälpa att man MÅSTE äta choklad när man har bebis i magen,kroppen kräver det..sorry! :-)

Västgötskan sa...

Björn:
Jag fick den som belöning för att jag handlade själv, med två barn i släptåg... ;-)

Moosan:
Får väl skynda mig att bli gravid då!
Vad ska du skylla på sen när du har fått barn? :-D

Lina sa...

ha ha ha, känner precis igen det där!!!!

Tobias sa...

Klart man får ljuga för ungarna. Man vill ju godiset för sig själv. Dom får sitt på lördagar ju :)