Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 17 maj 2009

Jag är rik! Eller ja, mindre fattig i alla fall. (Tillfälligt...)

Loggade precis in på vår internetbank. Till min stora förvåning såg man bara bolånet. Det andra lånet var borta?! Ca 30.000 är "puts väck"...
Jag vet. Det är garanterat för bra för att vara sant, men jag kan väl få glädjas en liten stund i alla fall? :-)

3 som har tyckt till:

Alexandra sa...

Ibland är det ganska skönt att få drömma lite ;)

Västgötskan sa...

Alex:
Eller hur? :-)

Anjo sa...

MMM det hade inte vart fel det där!!
Klart du får fråga!!

Det är ett blåvitt hus som ligger precis vid affären i Hedared...när du kommer härifrån så ligger det INNAN affären, det går ju in en väg till vänster där...och första huset in på den vägen på vänster sida....DÄR är det!!!!

Hoppas allt är bra
kram