Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 20 maj 2009

Mini-me..?!

På väg in till dagis igår:

Sonen: "-Mamma, vad sakta volvon framför oss kör".
Jag: "-Mmmm, jo lite grann".
Sonen (muttrandes tyst för sig själv): "-Kör fortare då, jävla bil...!"

What??? :-O
Det är nog hög tid för mig att börja tänka på vad jag säger?!

7 som har tyckt till:

Anjo sa...

HAHAHAHA jag känner igen det där....Felicia har börjat säga när det inte går som hon vill....hebbet...kan bara gissa på att det är helvete hon menar....
För när jag frågar om hon får säga så så svarar hon ärligt....Nej!

Jo det är helt riktigt, jag stod på den lilla parkeringen brevid affären i hedared när jag tog kortet, så den stora vägen går bakom mej så att säga...det ligger inte PRECIS vid vägen...som tur väl är...men det är ganska nära...

Moosan sa...

Ha,ha!!..Man får sig många goda skratt härinne :-)

Fia sa...

mohahaha! klockrent! det ska börjas i tid! köra för sakta är oxå farligt! ;)

Jempa sa...

Haha.. Road-rage?

Västgötskan sa...

Jempa:
Nu vet jag inte alls vad du menar..? ;-)

Gurtah sa...

Undrar varföe det alltid är jag som kör när vi åker båda två i bilen... ;)

Mamasnest sa...

Ha ha, jag vet fler som är sådana när de kör! :-D