Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 23 maj 2009

Dagens arbete resulterade i...

Plommon - och körsbärsträd!

Rosa ölandstok + vinbär- & krusbärsbuskar!

Avenbokshäcken. Före- och efter rensning+uppbindning. Skillnad? ;-)


Under tiden jag fixade häcken, satt djävulshunden och glodde på mig.
Ser ni "the killer instinkt" i hennes ögon? :-P

Nej, fy vad trött jag är. Nu ska jag in till Ica och köpa lättöl till sambon och choklad till mig. Härligt att det är lördag, så man har "rätt" att slappa lite! Trevlig kväll allesammans. :-)

5 som har tyckt till:

Moosan sa...

Åhh,vad mysigt det ser ut!..förstår att ni är nöjda! :-)
kram o trevlig helg..

Lotta sa...

Snyggt !!!
( Tyckte jag såg er bil på Maxi, vi tog en tur med hojen o köpte grillmat), tänkte ta en sväng förbi er... får bli en annan gång !)

Västgötskan sa...

Lotta:
Bara att komma in! Är vi bara hemma, är ni välkomna. :-)

Lotta sa...

Tackar !!!
Dörren står alltid öppen för er med !
( Tomt, säger bara toooomt det kommer bli på jobbet framöver, hälsa han det :-(

Tove Kungsholmen sa...

Fint, bra jobbat! Och kul med bilder. :)