Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 20 maj 2009

Svårt val!

Jag satt och funderade över en ganska banal sak...
Om jag bara fick äta en enda sak under resten av mitt liv så står det mellan jordgubbar och hjortron. Jävligt svårt val! Oavgjort... Hur skulle jag kunna välja?

(Eftersom jag aldrig kommer behöva välja, kan jag sluka båda med gott samvete!)

Vad hade ni valt? :-)

2 som har tyckt till:

Ina sa...

Lyckos dig, jag får inte äta jordgubbar eller stenfrukter pga jag får njursten. Min kropp klarar inte av fruktens kristaller.. Så jag hade valt.. bananer..

Tove Kungsholmen sa...

Mellan de två blir det jordgubbar lätt. Gillar inte hjortron. Annars står det mellan rå lax och lasagne.

Din kommentar var bara en pik ja, ingen fara! Ingen fara med ngn, alla har mest varit pikar/frågor faktiskt.