Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 7 maj 2009

Låt er inte luras!

Jag blev oerhört förvånad när jag upptäckte att jag hade 17 (!) nya kommentarer när jag loggade in. Det glädjer mig att min "olycka" kan delge er så mycket glädje och skratt! Det är väl sant som man säger; skadeglädje är den enda sanna glädjen?! ;-)

Hur som helst, här är hundskrället...

Obs! Luras inte av hennes oskyldiga uppsyn!

3 som har tyckt till:

Jempa sa...

Sjukt söt, skicka hit henne om du inte orkar mer!

Och ang kommentarerna så vet jag inte om du står för 90%, men du är iallafall först att kommentera varje inlägg 90% av gångerna, och det ska du ha eloge för! :)

whatthefuckdotcom sa...

Hahaha, jo hon ser ju relativt snäll ut ;) ... men min misse hade fortfarande släppt pinnen trots sina lösa skruvar ;) Fniss

Alfahannen sa...

Jack Russell är en trevlig hund, tack för att du delade med dig av den solskenshistorien:D