Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 10 maj 2009

Inse att det är över... Inte bara för Angela!

Jag följer inte Robinson. Jag såg de första två avsnitten och insåg att ingenting har förändrats. I alla fall inte till det bättre...
Det räcker att läsa löpsedlarna så har man ändå full koll på vem som har lurat vem. Igår var det tydligen Angela som fick lämna ön. Hon blev för dryg (säger man...)

Robinson är, har alltid varit och kommer alltid att vara en orättvis tävling. De mentalt starkaste, de som vågar säga vad de tycker, åker alltid ut först. Just för att de anses vara ett för stort hot. Kvar sitter skvallertanter, paktmän och fega jävlar som gör allt för att få en liten summa pengar.

Enda möjligheten att få en rättvis tävling, skulle vara att ha direktröstning via telefon. Att tittarna fick rösta fram en vinnare. Men eftersom det är omöjligt (så som jag fattat det?) återstår bara en sak. Lägg ner skiten, en gång för alla! Och låt det förbli begravt denna gången! *suckar*




ab, ab, ab

4 som har tyckt till:

Anonym sa...

Kan ju inte lägga ner en sån tittarsuccé ju. Vore idioti. En riktig kassako för TV4. Bara att strunta i att titta om du inte är intresserad.

Dino78 sa...

Så sant...jag slutade kolla efter att han Robinson-Björn blev utröstad. han var den enda, av de säsonger jag sett, som faktiskt hade överlevt på en öde ö. Vitsen är ju att man ska kunna överleva och inte fan överlever på det sätt som vinnarna gör.
nej, Robinson är inget för mig. Blir bara förbannad på skiten.

Västgötskan sa...

Anonym:
Självklart och det är ju det jag har hört (dvs inte tittat).
Men det som är förvånansvärt, är att så många faktiskt tittar på något som är så dåligt... :-P

S sa...

Ungefär därför ser en inte på Robinson :p så fejk, o dåligt.