Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 9 maj 2009

Åldras med stolthet!

Mr Bond och Mr Bond, när det begav sig. (Jag vet vem jag hade valt då).

Roger Moore vs. Sean Connery "anno 2009".
(Valet hade antagligen inte varit detsamma...) ;-)


2 som har tyckt till:

Dino78 sa...

Tycker ingen av dom var snygg då och tycker ingen av dem är snygg nu. Jag är nog rätt ensam om att INTE tycka Connery är sexig. Jag brukar säga "jo, han är sexig" bara för att slippa försvara mig (varför jag nu göär det med tanke på att jag har en oerhört skum smak som jag annars inte hyhmlar med?)
Fast visst är Connery lite småläcker på sitt gubbiga vis, men hade han inte varit känd tvivlar jag på att hä'lften av den kvinnliga befolkningen på vår jord hade blivit till sig i trasorna?

Västgötskan sa...

Dino78:
Nej, men så är det ju nästan alltid. Kändisskapet innebär även kvinnor.
Smaken är som baken (såklart), men man kan ju inte tro att "gubben" är över 70..! :-O