Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 21 maj 2009

Något jag sällan gör...

Jag brukar normalt sett vara lite allergisk mot alla "utmärkelser" som florerar runt i ljusets hastighet i bloggvärlden. Egentligen är det väl bara ett sätt att försöka "boosta" varandra (?)
Men ok, den här gången funkade det. Tack snälla "whatthefuck"!

Hm? När jag tänker efter:
Innebär utmärkelsen att hon upplever mig som aggressiv...? ;-)

PS. Jag skickar såklart den här utmärkelsen vidare till alla vars bloggar jag läser, diplomatisk som jag är. (Obs! När jag VILL vara det) . Hade de inte varit bra/roliga/intressant så hade jag ju faktiskt inte läst dem. Dock ett LITET extra plus till den otroligt välskrivna bloggen"Alfahannen".

1 som har tyckt till:

Lotta sa...

Utmärkelsen är DU!!!
Ser den absolut inte som du är aggressiv ! Jag ser den som tuff, "rockig", till en som står för sina åsikter, typ " dig sätter man sig inte på ". Ta det som en komplimang!

Ha en kanon helg ( trots det eviga regnandet ! Hrmm... Målarhelgen på friggeboden uteblir, färgdunkarna står så fint i bilen... )

Kram