Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 11 maj 2009

Tacka vet jag riktiga män, som...

Jag brukar inte tycka om fotbollskillar.
Mesiga, halvtaniga är de, nästan hela bunten. (Sorry, älskling). ;-)
Tacka vet jag riktiga män. Hockeykillar, som Mikael Renberg!

Men jag måste nog erkänna att jag fick bita mig LITE grann i tungan när jag såg "Ellen de Generes-show" på kanal5 i helgen.
Hon hade David Beckham som gäst.
Hm... Ja, ok då. Jag får väl erkänna, han ser ganska ok ut. ;-)

4 som har tyckt till:

elin sa...

sv; nej, jag har förstått det. men ibland undrar jag vad det är de egentligen får betalt för :P

Dino78 sa...

När det kommer till fotboll är det SPELET man tittar på, inte ansiktet:-D
Samma sak med hockey.
För det är inte många som ser bra ut mitt under match, med gräsfläckar och svett överallt:-D
Och så länge beckham hålller munnen stängd är han okej, men herregud vilken pipig röst han har!

Västgötskan sa...

Dino:
Äh, män går ut på krogen för att spana, jag gör det under sportevangemang. :-D
Renberg är snygg även när han är svettig. ;-)

Tove Kungsholmen sa...

David är fethet men han röst... När han öppnar munnen fallerar rubbet.