Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 18 maj 2009

Jag lovade ju mig själv...

Äldsta sonen (4 1/2 år) frågade nyss om han fick gå en promenad med "vilddjuret". Jag svarade (tveksamt) att det gick bra. Men uppmanade ett flertal gånger att han måste gå åt sidan om det kommer en bil, samt hålla HÅRT i kopplet med båda händerna!

För er som inte vet, så handlar det om en promenad på ca 500 meter. På en grusväg med lite trafik (har 7 grannar)...
Fan, är man den hönsmamma, man lovade sig själv att aldrig bli..?! :-P

3 som har tyckt till:

Jempa sa...

Det var mycket man lovade sig själv, som jag har på känn kommer att gå åt h-e.. :)

Gin/Ginny sa...

Tycker jag inte. Bra att vara bestämd med vad som gäller när man ska gå ut med "odjur". :)

Västgötskan sa...

Jempa:
Du kan ha en poäng där... *hrm* :-D