Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 23 maj 2009

Orättvist!

Jag har sagt det förut och säger det igen; F-n vad orättvist att vissa inte ser ut att ha åldrats! Jag vet, de har säkert PT:s och (kanske) opererat sig osv. Men ändå...
Minns ni fame-stjärnan?

Så här ser hon ut nu (!)

Obs! Hon är 48 år...

ab, ab

8 som har tyckt till:

Jempa sa...

Hon var min stora idol i Fame och jag ville alltid vara just henne.

När hon dog slutade jag titta tror jag..

Hon ser ju fan bättre ut nu än vad hon gjorde då! Lite operationer kanske..? :)

Örjan sa...

Håller med Jempa. Hon ser bättre ut idag. Fame går varje dag på på tv4 guld. Underbart roligt att se.

Tankar... sa...

Shit! 48år och såå snygg, ser ju inte ens plastigt stel ut och så...ser ju banne mig ut som 30!
orättvist ja!
Tror faktiskt att hennes gener har en hel del med det här att göra..mörkare människor åldras ofta inte lika mycket utseendemässigt orättvist nog.

Anna Kaagaard Kristensen sa...

Jag tror att hon måste ha sträckt ansiktet eller något annat är det fan orättvist :D Men jag är bara 24 så jag fortsätter att hoppas :D

Västgötskan sa...

Anna:
Ja, man har ju rätt långt kvar till 48. Det som har hänt henne, kommer säkert att hända oss också... :-D

Åke sa...

Är det viktigt:
- Hur gammal hon är?
- Hur hon ser ut?
- Att hon har varit såpastjärna?

Snälla rara; Get a life!

Västgötskan sa...

Åke:
Låt mig se. Du har för det första klickat dig in på aftonbladets artikel, för att sedan klicka dig vidare till min blogg. För att sist, men inte minst kommentera.

Vem lägger ner mycket tid på denna "såpastjärna"...?

LOTTA sa...

10 år till !
Jag längtar ....
Tur det finns färg att täcka sina gråa strån i luggen med, urk , har en jättebred slinga som kom tidigt.
Skylla på gubben o barn ?
Håller med " Tankar " : ser ju inte ens plastig o sträckt ut!!!