Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 6 februari 2012

Vinnare!

Vilken fin start på veckan. Jag som aldrig vinner något, vann ett på örhängen hos Jess
De lila blir mina. Visst var de fina?! (Och där rimmade jag utan att tänka på det också. Fatta vad glad jag måste vara då). ;-)




17 som har tyckt till:

Ezter sa...

Grattis :)

♥ Carina ♥ sa...

Jättefina! Grattis till dig!
Kram

Cissi sa...

Jättesöta örhängen!

Ja, visst är det konstigt, inte lyckats hitta nån bild på krukorna.. men de pratade om dem i morse på nyheterna.. Får gå dit imorgon och ta smygbilder! ;)inget jag vill ha hemma iaf

Suzan sa...

Ja jag såg det igår, så fina! Grattis!

desperat hemmafru sa...

Åh så fina, örhängena som snart är dina! :-)

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag såg detta - stort grattis :)

Jess sa...

Kul att du blev glad! De kommer snart till en brevlåda nära dig! ;)

Shamrock sa...

Grattis, de är jättefina

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Onekligen en bra start på veckan.

Barnens Hjältar sa...

Grattis!

nä jag fattar inte heller vad alla hål kommer ifrån. Vilda katter får rivet skinn?

Anonym sa...

vad roligt med vinsten. Superfina! Grattis!
Jag har själv delat ut lite vinster på jobbet idag till bloggare som blev såå glada. Kärlek all over..

ben och Jerrys är ett måste. Du måste ju prova iallafall. Det var inte heller min melodi men det är magiskt gott (och jag är inte heller ett fan av glass)

kattiiiiss sa...

Supersnygga!!
De kommer att klä dig och dina öron :-)
Sov gott vännen

Anna sa...

Wihoo! :) Grattis!

Anneli Stålberg sa...

Grattis, de är jättesnygga!

Susjos sa...

Grattis! De är jättefina :)

Anonym sa...

Tisdagsgrattis till Måndagsvinsten! :)

Nett sa...

Så söta de är, grattis till vinsten :)