Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 2 februari 2012

Grattis världens finaste!

Det är ett år sen (plus ca 6 timmar) som världens sötaste lill-skit såg världens ljus.
Grattis på 1-årsdagen söta, fina du!!!





12 som har tyckt till:

Anna sa...

Åh Grattis! :)

kattiiiiss sa...

Grattis på 1-årsdagen!
Och grattis till föräldrarna som blev mamma och pappa ännu en gång. Och till syskonen såklart!
Kram från mig

♥ Sojka ♥ sa...

Grattis!!! =D

Nä jag tror inte att just det resulterar i rasism. Eller jo hos okunniga människor som inte kan skilja på det. Rasism finns där ändå! Det var faktiskt en Svensk som gick omkring och sköt för ett tag sen. :)

äppelblomman sa...

Åh grattis! Redan ett år!! Då har jag alltså följt din blogg i mer än ett år nu;-)!!!
Sugen på en till? De är jag, som fan;-)
Kram K

Märta sa...

Stort Grattis! :)

Milla sa...

Ett år går fort! Grattis till minstingen :))
Ha en riktigt kul dag tillsammans. Kram.

- sa...

Vad fort tiden går...grattis till lillprinsen på 1-årsdan!

KaosJenny sa...

Grattis! Jag har alltid tyckt att föräldrar till ettåringar får för lite uppmärksamhet, vad har bebisen gjort? Det är ju ni som föräldrar som gjort jobbet hittills. Köp ny en riktigt storchokladask och fira. Kram

Unknown sa...

Grattis till 1-åringen! :-)

Anneli Stålberg sa...

Grattis till guldklimpen!

Gafflan sa...

Grattis till er båda! :DD

Nina sa...

Grattis till er!