Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 13 februari 2012

Veckans fynd!

Name it-jacka till lill-skiten (inte för att jag är någon märkes-nörd vanligtvis!) Men allvarligt; 10 spänn! Vem kan motstå att köpa den?! Underbara gröna nyanser, som tyvärr var lite svårfångade på bild. Facebook är bra till mycket! Särskilt klädköp. Sambon är inte lika road.... Ha ha!



19 som har tyckt till:

Anna sa...

Nu vet jag inget om just det märket men det är ju en superfin jacka! :)

Fia sa...

Vilket fynd du gjorde!

Unknown sa...

Oj, 10 kr! Det var verkligen ett superfynd! Och fin var den ju också!

Villa Frejas bokblogg sa...

Verkligen ett finfint kap.

desperat hemmafru sa...

Min dotter på 13 år skulle ha älskat jackan eftersom den är GRÖN. Jag tycker också att jackan är superfin. :-)

Bloggande 4barnsmamma sa...

VA! Biiiiiiiligt! Billigt.

♥ Sojka ♥ sa...

Ja och dem vettskrämda flingorna verkar så skrämda att dem redan verkar försvinna. Få se om vi hinner med pulka åkning. Sonen hann somna innan vi skulle ut.
Kram

Tove Kungsholmen sa...

Lucky you! Är get en sun där klädsäljgrup på Fejan alltså? Hur hitter man dem? Måste kolla.

Västgötskan sa...

Tove:
Ja, det är en köp- och säljgrupp. Den jag är med i är min lokala ort. Men det finns garanterat massa såna grupper för olika städer (och hela landet, där man kan skicka det med postpaket). Sök uppe i rutan i mitten på "säljes barnkläder" (eller liknande). :-)

Anonym sa...

10 kronor! Men vilket fynd! Grattis till en härlig jacka.

kattiiiiss sa...

Jättefin!
Grönt är skönt :-)

anette sa...

Men så läcker jacka och färgerna är ju supersnygga , vilket klipp du har gjort.
Hoppas att du har fått njuta dagens väder utomhus.
Ha en mysig måndagskväll .
Kram

Ann-Sofie sa...

Verkligen ett fynd! Till det priset då måååste man ju köpa :D

Gafflan sa...

Ett kap! :D

4U2 sa...

10:-? Lite mer än ett frimärke, kanon pris och snygg är den!

FIA FIT sa...

Snygg! Men du, vilken fin header du gått och skaffat dig under dessa nio månader då jag varit försvunnen från bloggvärlden. Och nej! Jag har inte fött barn även om någon trodde det ;-)

Anonym sa...

Oj, dig borde jag lära mig fyndarknepen av. En däljare kan avrunda uppåt för mig och jag tror mig ändå vara nöjd haha
kram

Susjos sa...

Jättefin!!! grattis!

Nyckelpigan sa...

Älskar att fynda, Stort GRATTIS till ett riktigt kap! Jättefin var den med. :)