Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 10 februari 2012

Va? Är det inte julafton?

Nej, det var det visst inte.
Men jag älskar kryddpeppar, så min familj får snällt stå ut med att jag "öser" i det i köttbullar och biffar året om! Just nu doftar det kryddpeppar i hela köket. Sååå gott! :-)





14 som har tyckt till:

Ezter sa...

Har aldrig kryddpeppar i köttbullar, tror aldrig jag ens smakat det!

Fröken M sa...

haha - helt rätt ! Här hemma äter vi frestelse och köttbullar lite då och då - året runt :)

Milla sa...

Köttbullar/biffar är alltid rätt. Däremot är det nytt för mig att ha kryddpeppar i. Njut av julstämningen nu !)
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Äsch, den kryddan hör inte bara julen till. Ät bara ;)

kattiiiiss sa...

Mums!
Gillar också doften :-)

Anonym sa...

Mmmm... Hur gott som helst fast Husse här är inte road. Men han får stå ut ;-)

äppelblomman sa...

MMm va gött! Ja men det är ju du som lagar maten, då är det ju du som bestämmer;-)
Kram K

Miss M sa...

Är som du, älskar också kryddpeppar och mina köttbullar är sprängfyllda med det året om =)

KRAM

P.S ta en för mig me!

Joanna Björkqvist sa...

Låter mysigt med julkänsla ändå - även om jag inte äter kött och därför aldrig gör köttbullar... :)

♥ Carina ♥ sa...

Kryddpeppar i biff och köttbullar har jag aldrig testat. Men jag litar på dig, det är säkert gott ;)
Kram och trevlig helg!

madelein - mamma till sex sa...

Jag håller med, kryddpeppar är väldans gott det :-)

Jess sa...

Är det gott så är det!

sv: EK, egoistiska kollegan finns det hel del inlägg om, hon är verkligen något extra! ;)

Ha en skön fredagskväll!

Susjos sa...

Javisst är det gott med kryddpeppar i köttfärs!! Hm, får jag inte glömma bort nästa gång! Nu blev jag riktigt sugen!

anette sa...

Kryddpeppar sprider en doft av hemtrevnad.
Mums Gott i köttbullar.
Ha en toppen lördag
kram