Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 15 februari 2012

Nu blev det fart på musen!

Jäklar i min lilla lådda, vilken fart det är på musen här hemma?! 
Jag var iväg och handlade lite mat och annat inför resan och när jag kom hem gick det inte att nudda den förrän den far iväg som en skottspoling över skärmen! Inställning på hastighet finns ju, det vet jag. Men VAR...??? *letar som en tok och svär över snabbheten samtidigt*



20 som har tyckt till:

Fia sa...

Nu har jag bloggat om den goda filén som vi åt igår =)

På några finns det ett + & - för hastighet.

Susjos sa...

Hej och hå, ja, från att inte funka alls till speedy gonzales!!!! Hihi...

Trillingnöten sa...

De där musarna kan ila omkring ibland de :)

♥ Carina ♥ sa...

Racermus med andra ord ;)

kattiiiiss sa...

Jäklar!
Kontrollpanelen > Mus och väl där ändrar du hastigheten!

Gaymasen sa...

Haha händer oss alla.

Och du. Ge mig numret till din karl ska jag säga åt honom att titta på kvittot. ;-)

Ann-Sofie sa...

Hoppas du har hittat inställningen men o andra sidan ska du ju åka skidor och inte leka med musen ;)


Tror nog att du är en hejare på tårtbottnar :)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Finns det??? Där ser man...
Här kör vi mus-fritt. :)

Carina Sjölund sa...

Musen lever sitt eget liv i bland :)
Ha en fin kväll!
Kramen♥

Shamrock sa...

Det fixar du på kontrollpanelen och musen. Har råkat ut för det på jobbet och man blir lite paff när man inte har kontroll

Jess sa...

Hoppas du hittar knappen! :)
Så synd att det inte var nästa helg ni skulle till Trysil, då är jag där nämligen! :)

Mallan sa...

Hahaha! Men nej, jag minns inte var man ställer hastigheten.... Bland någon sorts inställningar i huvudpanelen? Eller det kanske du redan klurat ut.... Kram :-)

madelein - mamma till sex sa...

Någon som valt ett ovanligt långsökt sätt attfå sagt något kanske? ;)

curlingmamman sa...

Ingen ordning på musen..kram

Camilla sa...

???inställning på musen? Finns det?
Nä ja...hoppas du fick i ordning på din mus ;)
Kram!

- sa...

Kontrollpanelen som sagt :)

♥ Sojka ♥ sa...

haha vad jobbigt! :)
På min blogg högerklickar man iaf på skrivbordet och klickar anpassa så kan man ändra. :)
KRAM

Duktiga Tjejen sa...

Jag som trodde att du skulle blogga om en annan mus, haha.

♥ Sojka ♥ sa...

Snaggat lillemannen! :P

Nett sa...

Högerklicka på skrivbordet ta egenskaper eller anpassa så skall du hitta det där ;)