Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 18 februari 2012

Kropp som protesterar (?)


Det blev ingen skidåkning för mig idag. Jag har känt mig helskum i kroppen i 2 dagar. (Sen torsdagen, då jag förvisso åkte hela dagen). Känslan är lite som att jag inte har sovit på 2 veckor. Lite småyr emellanåt och matt i hela kroppen. Men men... Sånt är livet.



Istället sitter jag i stugan och är barnvakt åt smågrabbarna (1 resp. 2 år). Jag vet inte om det egentligen är ett lugnare "pass", men hittills har det gått relativt lugnt till måste jag säga. De leker bra trots åldersskillnaden. :-)

13 som har tyckt till:

Jempa sa...

Gravid..? ;)

(Och jag tog bort din kommentar från mitt inlägg så du vet. Absolut inte för att det var något fel på den, men jag bestämde mig strax efter att ta bort just den biten du hade kommenterat, eftersom det lite förstörde det roliga med det jag skrivit innan. Så då passade din kommentar inte in längre. :)

Petra sa...

Hoppas att du känner dig bättre snart. Inte roligt att inte känna sig hundra.
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Jag känner igen det där med att kroppen protesterar lite efter en dag i slalombacken. Det gjorde den aldrig för 20 år sedan. Konstigt?... ;)
Fin lördagkväll till dig!
Kram

Västgötskan sa...

Jempa:
Ok, det är lugnt. Då vet jag. :-)

Carina:
Myyyycket konstigt! ;-)

Trillingnöten sa...

Jadu, jag vet faktiskt inte vad jag hade föredragit - barnvakt eller åa skidor? :)

Fru Lindholm sa...

Är man in fjällen så kan det vara lika mysigt att vara kvar i stugan som i backen/spåret.

madelein - mamma till sex sa...

Exakt så känner jag mig ed men jag trodde att jag var slutkörd efter simhallsbesök i torsdags haha

Bloggande 4barnsmamma sa...

Låter trevligare tycker jag! Gillar INTE skidåkning:)
Kram!

Anki sa...

Hoppas du mår bättre i dag!!

KRAM

Anna sa...

Hoppas att du känner dig piggare idag!!

Gaymasen sa...

skönt att de inte härjar med dig allt för mycket då, haha.

Och ja jag är likadan. Min mamma hade alltid minst 24 grader när jag bodde hemma. Så jag är väl lite bortskämd med värmen där.. ;-)

- sa...

ajaj, ja då får du ta det lugnt nu, lyssna på kroppen ovh vila!

mikael sa...

Stress kanske?