Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 9 februari 2012

Bajsa ut resor på löpande band?

Är det någon som fattar flygresors reklam? Bajsar han ut ålen, eller vadå?
Och om "ja", vad har det med resorna  att göra....??




14 som har tyckt till:

arasen sa...

Jag fattar inte heller deras reklamer.. :/ Jag blir nästan irriterad på dom för att de är så konstiga..

Gafflan sa...

Nä-ä! Den fattar jag inte! Kan väl inte någon göra?!

Ting sa...

Ål inclusive?

Västgötskan sa...

Ting:
Kan det vara så "dåligt"? Ha ha!

Ting sa...

Vet inte, det var min spontana tanke när jag såg reklamen.
Jävligt osmakligt iofs. ;)

Unknown sa...

Haha, vi satt och diskuterade just denna reklamen i går, jag tolkade det som att ålen kröp "upp" om man säger så och tjejen fick dra ut den men ingen av oss kunde komma på vad detta skulle kunna ha med resande att göra. Och inte blir man direkt suven på att gå in på deras sida heller...

äppelblomman sa...

Tack, trodde det bara var jag som inte fattade den reklamen... Ja vad fasen gör han???
Kram K

KaosJenny sa...

Hm, ingen aning och nä, jag vet inte om jag vill veta heller... En del resreklam känns som stanna hemma reklam ;-) Kram

curlingmamman sa...

Har också funderat på den där...kram och ha en härlig fredag!

Villa Frejas bokblogg sa...

Måste vara en av de sämsta reklamfilmerna nånsin. Totalt obegriplig och fasligt osmaklig.

Mallan sa...

Nä men guuu vilken osmaklig reklam!

Malla sa...

waaahahaha älskar TIngs kommentar! :D

Nyckelpigan sa...

Hahahahaah VA FAAAN! Denna har jag helt missat & tur är väl det! Uschaaaaan som vi säger i Östergörland säger... Ok om jag lånar till min?

Lady Gaggig sa...

Ameeh????
Vaffan va detta för knäpp reklam!??!

Som sagt...Tings kommentar...*asgarv*

kram!