Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 19 februari 2012

Äntligen hemma!

Känner mig fortfarande inte helt hundra. Konstig känsla med matthet och uppblåst mage. Ja ja, jag får väl ligga och prutta under täcket hela natten...! *asgarv* (Ja, jag är trött och humorn är jävligt lååååg!) ;-)

Det är alltid trevligt med små semestrar, men det är alltid lika underbart att komma hem. Love it!
Imorgon är det första arbetsdagen på 13 månader. Herregud... Känns helskumt.



19 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Borta bra men hemma bäst!
Hoppas att du snart repar dig :-)
Kramar

Lovable sa...

Hoppas du mår bättre snart! Härligt med fjälluft i vilket fall! :-)

Gafflan sa...

Jaaa! Borta bra men hemma bäst!
Ha en bra första arbetsdag i morgon.
Kram

kalebass sa...

Du får väl lägga dig i en sovsäck. på GOLVET...
Lycka till imorgon!

Fia sa...

Tror nog allt att du kommer titta ;)

Ha det så kul på jobbet imorgon och lycka till på första dagen =)

Unknown sa...

Åh va roligt att du hittat till min blogg! Hoppas att du gillade den

Kram C

äppelblomman sa...

Hoppas magontet går över! Kanske är det nervositet;-) LYCKA till imorgon!!
Kram K

Ezter sa...

Det är säkert för att du ska jobba i morgon, som du mår så där! lycka till!

Ingmarie sa...

Det var så där jag kände mig innan det sa PANG! Feberfrossa och extremt ont i magen. Men nu är det bra. Kurerat på mitt alldeles egna vis. ;-)
Krya på dig och sov gott!

Anonym sa...

Hej bästa, och välkommen hem!!
Borta bra, men hemma bäst - alltid!!

Mmm, jag har vilat ut nu efter gårdagens vinst. jajamensam ;)

madelein - mamma till sex sa...

Sov gott och Lycka till imorgon!

Anna sa...

Hoppas att du mår mycket bättre i morgon!
Det kanske hjälper att ligga och prutta under täcket?! :)

Btw Vario är ungefär som en crosstrainer fast snällare mot lederna. Det är ganska "tungtrampad" om jag ska försöka förklara det med ett ord. :)

Nyckelpigan sa...

Hoppas du mår bättre snart! Vara kass i kistan är ingenhöjdare, särskilt inte för ens omgivning hahahha Lycka till i morgon!

Anneli Stålberg sa...

Lycka till imorgon! :)

Unknown sa...

Lycka till på jobbet, det är verkligen helskumt att komma tillbaka efter så lång tid! Och krya på dig! :)

Anonym sa...

Var rädd om dig nu och ha en riktigt bra dag på jobbet...

Villa Frejas bokblogg sa...

Och så orkar du åka på semester precis i anslutning till jobbstart ;) Hoppas du mår bättre i dag och får en fin dag på jobbet. Lycka till.

Duktiga Tjejen sa...

Lycka till på första arbetsdagen!

Gaymasen sa...

Alltid skönt att komma hem till sitt. Och fisa. ;-)

Och nej jag har bara samma "njut"-ansiktsuttryck. ;-)