Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 4 februari 2012

Dagen vi aldrig trodde skulle komma.

När jag kollade ut imorse kunde jag inte tro mina ögon...! Så mycket som det har diskuterats huruvida den här dagen skulle komma eller inte. Nu är den i alla fall här. Bara så att ni vet! Vi har fått en ny istid! -21 j***a grader?! 




13 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Ja jävlar vad kallt det är!!!
Brrrrrrr

Ha en skön lördag½!
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Här har vi -16 nu, glömde titta tidigar i morse. Undrar hur kaninerna har det?!

kattiiiiss sa...

Min dator dog mitt när jag kommenterade så jag vet inte om den kom fram. Men anyway - JA det är snorkallt!!!
Kram

Anonym sa...

Vi fick nöja oss med -15... Så man ska kanske vara tacksam för att det inte är värre!

Freedomtravel sa...

Hjälp! Här är minus tolv, men jag tycker att det räcker ganska bra...

Shamrock sa...

Lika kallt som i frysboxen då

Anonym sa...

Hua! Jag vet, för jag fick uppleva det live imorse :( Men, nu när jag kom in blev jag lite stolt att jag klarade 2 h iallafall :)

Kram

Elle sa...

Kan hända att det är kallt ute, men jag satt just och blev "varm" till bilderna i förra inlägget...

h sa...

Här är det -22. ;) Just nu...har varit kallare.

Lady Gaggig sa...

Minus 17 hade vi här i förmiddags...och det tyckte jag räckte till (och blev över också för den delen).
Tänker på alla djur och uteliggare och usch och fy vad synd det är om dom nu.... :(
Hoppas det snart blir lite mildare i alla fall.

kram påre!
Moj

Unknown sa...

Brrrr jag som gnäller över våra minus 10....

Trillingnöten sa...

Istid var det! Herregud...jag fryser rumpan av mig bara genom att titta på termometerna!

kalebass sa...

Ja, lite kylslaget är det... men skönt med lite vinter så man kan njuta av droppandet från taken när våren börjar komma. Så att man märker skillnaden, menar jag.