Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 3 februari 2012

Äta tårta själv och strypa mamma mu (?!)

Gårdagkvällen flöt på bra. Sockerchock för barnen och sockerkoma för mig... Tänk vad olika det kan "slå"... Ha ha!


Även de äldre sönerna fick presenter, vilket uppskattades mycket!
Särskilt den här, då mellansonen är helt galen i mamma mu-böckerna! Sen att det ser ut som att han vill strypa henne på bild nr två.. Tja, det är nog bara en tillfällighet. Tror jag... He he! ;-)




10 som har tyckt till:

♥ Carina ♥ sa...

Ja det ser lite misstänk ut. Hoppas mamma mu överlevde ;)
ha en fin fredag!
Kram

Milla sa...

Så mysigt. Hoppas att er fredag fortsätter i samma anda även om sockerkoma inte är att föredra, fniss. Kram

Elle sa...

Den man älskar agar man,
sägs det ju.
Vad gulligt med 1-årskalas. Satt just och kollade bilder på när mina var så små. Tiden bara rinner iväg och idag är yngsta 7 och äldsta 18.

Ha en skön helg!
Kram Elle

Unknown sa...

Egentligen hade det ju varit bra om det blev tvärtom, sockerkoma för barnen och sockerchock för oss vuxna. Skulle vara betydligt enklare...

Det är så kul att se de små ettåringarna förundras över all uppmärksamhet. Och detta att få smaska i sig smarrig tårta alldeles själv, det slår nog det mesta i livet. :-)

äppelblomman sa...

Ha ha ja man undrar ju;-) Hoppas hon överlevde din sons strypövergrepp;-)
Kram K

kattiiiiss sa...

Åhh så söta grabbar!
Tårtan ser mums ut ;-)
Mamma Mu gillar Lukas också, men han har inte börjat strypa än hahaha

Trevlig helg
Kram

Gaymasen sa...

Jag får nog alltid sockerchock, kanske är jag fortfarande ett barn. ;-D

Och jodå nu är jag allt krullig i skallen ;-D

Villa Frejas bokblogg sa...

Ser man på - grattis lillkillen :)

Barnens Hjältar sa...

Grattis till sötnosen :-)

mikael sa...

Kommer inte heller att visa upp min son på en öppen blogg för världen att beskåda. Känns inte rätt helt enkelt.