Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 17 februari 2012

Mina vader protesterar högljutt!


Grabbarna dragit till Trysil! Sol och -8  grader är det utlovat. Känns lite fuskigt eftersom det var mulet och snö/underkylt regn delar av gårdagen när vi åkte.

Idag är vi tanter tjejer "hemma" och vilar upp oss. Jag har träningsvärk i ryggen och framförallt vaderna. Ajaj!
X antal timmars åkning lämnar tydligen lite "efterdyningar"... Eller kan det vara åldern? ;-)



16 som har tyckt till:

Carina Sjölund sa...

Det är absolut inte åldern :)
Träningsvärk kan jag få utav att skotta snö,än fast jag är bara 25 fniss
Kramen på dig♥

kattiiiiss sa...

Nädå inte åldern inte!!
Ser kallt men fint ut :-)

äppelblomman sa...

Hi ju absolut ingen tant;) Åhhh va underbart de ser ut!!!!
Njut!
Kram K

Anna sa...

Härligt de ser ut!!
Vila o ta de lugnt nu, de är en dag i morgon :)

madelein - mamma till sex sa...

Det är nog åldern ;)

15 mars kommer reportaget i Amelia förresten nr 7

Anonym sa...

Åh, jag får träningsvärk av att kliva upp ur sängen! Det känns sådär, men det är inte åldern ;)
Ha en strålande kväll, och fredag.
Kram

Susjos sa...

Va härligt ni har det! man måste vila mellan passen, gammal som ung :)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Hoppas ni har det riktigt braaaaaa!!!

Malla sa...

men såååå härligt det ser ut!

Petra sa...

Har absolut inte med åldern att göra!

Milla sa...

Det ser härligt ut! Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Träningsvärk! Inget emot vad jag skulle ha. Jag hade behövt bli flyttad på ambulansbår ;)

Jess sa...

Vilken härlig bild!

EvilElin sa...

Ser superhärligt ut! Hur gamla var dina barn när de började åka skidor (slalom)? Vi hade tänkt börja med Nova i år, men vet inte riktigt om hon är nog stor än. :)

Västgötskan sa...

EvilElin:
Äldsta sonen började med oss (med lina runt sig) när han var 4 år och sen gick han i skidskola för första gången när han var 5 år.
Mellansonen har åkt lite i barnbackarna med oss vuxna i år och han fyller 4 år till sommaren. (Dock ingen skidskola än).

anette sa...

Sitter här och blir lite avis , när jag ser dina bilder ifrån backen. Trots träningsvärk så är det ju så roligt med utförsåkning.
Hoppas att din kropp mår bättre i dag.
kram