Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 24 februari 2012

Ni borde alla tacka mig!


Det är nämligen min förtjänst att det är sol och vårvärme ute!


Så fort jag började jobba så kom den, med stora kliv. Jag är faktiskt något frustrerad över just den biten (aldrig kul att sitta inomhus och se solen lysa på utsidan), men sambon ser väldigt nöjd ut. Undra varför...? :-P



15 som har tyckt till:

Shamrock sa...

Tack snälla du

Fia sa...

Tack! hahaha =)

Elle sa...

Tack...?
Här är det visserligen "varmt", men duggregnar. Kan du inte komma ner till Tyskland och jobba lite?
Jag vore väldigt tacksam om du kunde fixa lite sol.

äppelblomman sa...

Du skulle ha förhandlat din föräldraledighet på annat sett;) typ att du skulle ha jobbat i höstas istället;)
Kram på dej

Anonym sa...

Fina du!
Jag vill att du tar mammaledigt från 28:e till 29:e på kvällen. Jag har ett förslag till dig om att ha en rikigt trevlig kväll!
Kraaam

kattiiiiss sa...

Tackar :-)
Njut av solen nu i helgen, jag bestämmer att den ska skina ;-)
Kram

desperat hemmafru sa...

Jag är glad att du offrat dig för oss andra... Här hade vi tio grader varmt idag, även om det inte var direkt solsken. Skönt! :-)

Anneli Stålberg sa...

Tack snälla du! Jag är dig evigt tacksam :)

Trillingnöten sa...

Vilken fantastisk uppoffring du gjort för oss! :) Man tackar!

Anna sa...

Åh i så fall så är jag verkligen tacksam! Kan du tänka dig att möjligtvis jobba liiite till så att våren verkligen kommer..?! ;)

Villa Frejas bokblogg sa...

Tack, tack, tack snälla M för solen och våren :) Du är en underbar människa.

Petra sa...

Vet du, var precis på väg att tacka dig för våren.
Kram

Anonym sa...

Jaså, det var du som fixade till det. Tack snälla... :)

Guldkorn by Elin sa...

Solen skiner även idag så jag passar på att rikta ett stort tack till dig för detta ;)
Hoppas att du får en skön lördag!
Och vilken härlig blogg du har, ska kika in här mer framöver!

Anonym sa...

Jag är dig evigt tacksam ;-)