Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 25 februari 2012

Vem är du....

...och vad har du gjort med min sambo??
Min sambo har kommit in i någon pedant, städmani-fas. Alltså, jag klagar väl inte egentligen. Men är ändå lite förundrand över fenomenet.

När jag gick hemma fick jag gjort det som behövdes (i mina ögon), men med sömnbrist och tre gangstergrabbet (och ok, lite bloggande) så var det tvätt, disk och "plockande" som hanns med.
Plockade man bort grejer på bord och golv, var det ju tillbaka 1 timme senare, så många vändor (som inte syntes) blev det!

Idag var det bland annat skinande rent i köket när jag klev upp ur sängen. Klockan halv 11 för övrigt. Underbart!
Men jag börjar bli lite orolig över om det verkligen är min sambo som bor här...?



8 som har tyckt till:

Malla sa...

haha ja klaga aldrig på det där! ;)

Åsa sa...

En bortbyting! ;)

äppelblomman sa...

Han har ju massa energi nu när han går hemma som du oxå hade innan;) lugn de försvinner snart o njut så länge det är städat;)
Och ja jag håller oxå med om lösenorden... Urdumt, speciellt när man ska skriva dom på telefonen. Då ser man knappt dom...:(
Ha en mysig kväll!
Kram K

Nyckelpigan sa...

Men jösses njut kvinna & sedan skickar du hit honom :)

kattiiiiss sa...

Haha det är nu i början bara!
Njut så länge det varar :-)
Kram

Trillingnöten sa...

Han kanske är en robot! Visa honom de där kommentarsorden, så får vi se!

Villa Frejas bokblogg sa...

Men vad härligt. Vi kanske kan turas om? Dela på våra karlar alltså :)

Lilla jag sa...

Det är ju den Björn jag känner...han kanske är tillbaka för att stanna :) Är ju underbart att ha det rent omkring sig, bara att njuta och hjälpa till att hålla det så :)