Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 14 februari 2012

Superman!!!

Lill-skiten hade med säkerhet inte haft ont av att gå istället för mig?!
Själv skulle jag behöva lite "superman"-känsla idag. Jag ska till naprapaten om en och en halv timme och jag är lite nervös, måste jag erkänna.

Jag gillar inte när folk drar och "knäcker" i mig. (Har varit där en gång för många år sen). Usch, hoppas det blir bra... *nervöööös*




14 som har tyckt till:

Carina Sjölund sa...

Det kommer att gå bra vännen :)
Skickar dig många ♥♥♥♥♥♥ an

äppelblomman sa...

De kommer att gå så bra så! Det är sååå skönt efteråt o man känner sig så där en meter längre;-)
Lycka till!
Kram K

♥ Carina ♥ sa...

Hur gick det hos naprapaten? Blev du alldeles knäckt? ;)
Själv har jag varit på massage idag och det var underbart skönt!
Kram

Unknown sa...

Lycka till! Hoppas det hjälper! :D

Anonym sa...

Haha, vad söt!
Kram på dig och härlig alla hjärtans dag till dig.

Villa Frejas bokblogg sa...

Hade jag aldrig nånsin vågat så jag förstår om du var nervös. Hoppas det gick bra.

Mallan sa...

Usch då! Hoppas det gick bra! Kram på alla hjärtans dag :-)

KiwiBerries sa...

sv: tack!! =) går fortfarande som på små moln!

madelein - mamma till sex sa...

Hoppas det gick bra hos naprapaten. Jag förkom gummit i höstas när jag steriliserade mig hahaha

Anna sa...

Hoppas att det gick bra..?! Förhoppningsvis så känns iaf kroppen bättre efteråt. :)

Anneli Stålberg sa...

Hoppas att det gick bra hos naprapaten och att du inte fick några nya skador :)

curlingmamman sa...

Hoppas det gick bra! kram kram

kattiiiiss sa...

Hoppas att det gick bra!
Jag förstår din känsla dock.
Kram

desperat hemmafru sa...

Det är mina bästa stunder. När man går iväg till naprapaten och vet att om en timme kommer det kännas sååå himla mycket bättre i kroppen. Jag har bara positiva upplevelser av deras behandling och har alla gånger gått där ifrån med bättre rygg/nacke än när jag kom. Jag hoppas att du kommer hem med samma härliga känsla och att den förstärks ytterligare efter ett par dagar. Lycka till!