Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 4 februari 2012

Hm. Men...

Jag har precis varit på gymmet och kört både styrka och konditon. Nu är jag helt slut i kroppen. Och ikväll är det firmafest. Hur tänkte jag där...??


11 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Förmodligen lite fel ;)

Lippe sa...

Du får ta något stärkande ;) Och ha så kul!

äppelblomman sa...

Jag med;-) Men jag ska doxk inte på såna trevligheter som dej... Ja men de är väl gött att köra slut på sig själv o sen gå på fest?;-) Det kan bli en tidig kväll för dej?;-)
Kram K

kattiiiiss sa...

Grattis haha
Blir en tidig kväll för dig :-)
Nä skoja bara!
Ha det så trevligt på festen!

Jess sa...

Jag tror att du tänkte se vältränad ut inför kvällen! :)
Ha det så trevligt!

Ann-Sofie sa...

Sv: Var och köpte en burk tzatziki precis innan och den måste ha fryst i kyldisken där :(

Shamrock sa...

det går bra ska du se

Barnens Hjältar sa...

Tänkte inte alls? :P

Nyckelpigan sa...

Gött, då blir det inte dyr drinknota för dig ikväll hihi Hoppas du har det kul ikväll :)

Camilla sa...

Och den stora frågan...hur mår du idag? ;)
Kram!

curlingmamman sa...

Hoppas du får en mysig kväll :) kram