Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 7 februari 2012

Det luktar död mus!

Lill-skiten slängde (dator)musen i golvet häromdagen och tja.... den stendog kan man väl säga.

Just nu sitter denna bloggberoende kvinna vid sonens dator/vår extradator och det går inte att högerklicka på länkar/bilder över huvudtaget?!
Det kommer upp en rullgardin, väldigt väldigt hastigt och sen försvinner den lika snabbt igen. Att jag högerklickade så mycket visste jag inte ens. Men nu när jag inte kan göra det, så är det jäkligt frustrerande....



Ge mig en ny mus! Nu, tack! 




14 som har tyckt till:

Anonym sa...

Ohh, irriterande!

Ann-Sofie sa...

Frustrerande när det inte funkar som man är van vid.
Hoppas du får en ny mus snart :D

Villa Frejas bokblogg sa...

Irriterande minst sagt.

Sv. gjorde en kommentar under din hur du går till väga för att baka kakan. Lättplätt faktiskt.

Milla sa...

Ja ofta vet man inte vad man saknar förrän det är borta :/
Kram

äppelblomman sa...

Oj oj illa illa... Att ha en död mus är inget vidare;) hoppas du får en ny o fräsch mus snart;)
Kram K

Miss M sa...

Irriterande när det inte funkar! Utan dator (ja mus) e man ju handikappad =/

KRAM

kattiiiiss sa...

Köp en ny mus haha

Susjos sa...

Ajdå! Hoppas du löser det snabbt! :)

Mallan sa...

Blogga från mobilen :-) Jag hade blivit vansinnig.... Kram

Nyckelpigan sa...

Oh no R.I.P musen :) Himla trist när det strular..

Anneli Stålberg sa...

Ajaj! Välj en ny som luktar gott och levande :)

- sa...

döda möss är inte kul...inte döda tangentbord heller ;) jag har sparat mina gamla i reserv och det var väl tur det, då jag har trådlöst och batteriet dör rätt som det är. Har tröttnat påatt ladda hela tiden så nu åkte de gamla fram..;)

Nett sa...

Ahh, en mus är ett måste. Jga har laptop, kan köra med plattan om jag vill, men jag väljer att ha mus ;)

Anonym sa...

Åh jag förstår dig och vad du går igenom för jag var nyligen där. När jag tappade mitt "redskap" dsv. min mobil. Jag lånade Nicklas dator istället, och den var så hiskeligt seg att klockorna stannade. Ett inlägg tog 20 min att göra.. Haha

Stoor kram till en fin du!