Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 23 februari 2012

Vad han sa?

Ja mina kära bloggvänner. Som flera av er skrev; Varför känner man ett behov av att förklara självklara, pinsamma saker...??
I mitt fall var jag nog mest rädd för att han skulle tro att jag hade tänkt igenom det hela noga på morgonen och sedan valt ett par genomskinliga spetstrosor. Och tanken på att han skulle tro det kändes pinsam. Inte för att mitt försök att förklara gjorde det mindre pinsamt, men ändå.... :-P

Vad han sa? 

Jag tror i all ärlighet att jag förträngde det mesta av svaret, men jag tror att det var något i stil med:
"- Eh... jaha. Ja, men du kan få låna en handduk. Det är inte första gången..."

Nähä. Tack för det...televerket! Vad mycket bättre det kändes för mig. Usch...
*skrattar och skäms igen vid bara tanken*

Nu ska jag dit igen om 2 veckor. Då MÅSTE (!) jag komma ihåg att ta på mig något vettigt, annars tror han väl att jag försöker få till något...! Hahaha!



9 som har tyckt till:

Ezter sa...

Har du ingen gammal släkting du kan låna ett par rejäla "underbyxor" av :D hihihi

Nyfiken Alltid sa...

Haha, hög igenkänning på detta. Sist jag var hos naprapaten så hade jag vinterben = torra, nariga och väldigt håriga...

Milla sa...

Tur att han är van ;))
Du får skriva en minneslapp och sätta på kylen.Ha en fin dag, kram Milla

kattiiiiss sa...

:-)
Ta värsta stora trosorna nästa gång!
Mammelucker kanske haha

Hemma på våran gata sa...

Haha, stackars ;) men kul var det allt !
Hoppas du får en superdag !

♥ Carina ♥ sa...

Haha, underbara du vad du är rolig!!
Jag var ju tvungen att gå tillbaka och läsa, då jag missat dina senaste inlägg :)
Kram

h sa...

Hahaha! Ja, han går nog inte på din förklaring en gång till. ;)

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja, tanttrosorna på då! ;)

Petra sa...

String nästa gång kanske.

Sv: det var innan plasten togs bort.