Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 3 februari 2012

Senaste modet för män (och kvinnor)!


Har ni sett H&M senaste tillskott?

Vilken snygg...eh...
Oerhört snyggt..... eh...*hrm* snitt på underkläderna! Tycker ni inte?

Va? Vad säger ni? David Beckham?
Jaså, var det han? Det la jag inte märke till! ;-)


24 som har tyckt till:

Ezter sa...

Kunde varit snygg, utan alla tatueringar!

- sa...

t ycker inte det är nåt fel på vare sig underkläderna eller modellen...:P De smiter åt på de rätta ställena om man säger så...;))

Villa Frejas bokblogg sa...

Läckert. Fast jag måste säga att jag faktiskt tittar mest på tatueringarna :)

kattiiiiss sa...

OMG haha
Förstår precis vad du menar.
Trevliga bilder!!! ;-)

Nett sa...

Ahh.. se där *dreggel* För det kan man få nu när det är fredag :)

Jess sa...

Han är mumsig! :)

Anonym sa...

Well, han är helt ok. Men jag gillar män som är lite mer business i looken ;D

Kramen!

Anonym sa...

Nej, alltså, eeeh, jag såg inte alls vem det var... Bara...eeeh... De snygga underkläderna! ;) Not!! Han är en riktig heting ;)

Elle sa...

Min kompis i Sverige berättade att hon nästan snubblat över något i ett inköpscentrum, för att hon hade stirrat på en enorm bild av den nya beckhamreklamen.
Nu förstår jag varför...*dreggel*

Grabben i bloggen bredvid sa...

Men va f-n. Har jag haft paparazzis i trädgården???
PS Vem är den där Beckman?
;)

Lippe sa...

Hahaha!! Såg nyss reklamen och när texten kom så tänkte jag att: va? var det Beckham??

Chrissan sa...

Naajs! :)

Chrissan sa...

Hoppas det är ok att jag snor bilden.;)

Nyckelpigan sa...

Men skämtar du med mig?? Vad har jag missat???? Dreglar för fullt här & kommer sno varenda reklam som är runt om i stan! Mumsmums

Nina sa...

ser han inte lite besvärad ut? Kanske ser de skönare ut än vad de är de där underkläderna?! =) men det borde vara skatt på att vara så snygg som han är! Hur är det ens möjligt??? Tack för ett mycket trivsamt inlägg, inte för att dina andra brukar vara av sämre karaktär men detta var fabulöst bra... jag kommer sova så gott! =)

Ann-Sofie sa...

Du kan kanske förstå min besvikelse när jag köpte bilj. till en fotbollsmatch här och så var han avstängd och spela inte.

Anneli Stålberg sa...

Nejdå, att titta på honom gör inte ont i ögonen precis ! :)

curlingmamman sa...

Gillar jättemycket ;) kram

Fru Lindholm sa...

jaha då vet man att många fruntimmer kommer att köpa kalsonger till alla hjärtans dag nu då.

Västgötskan sa...

Nina:
Jo lite. Men jag skulle tro det har att göra med att visa upp sig i underkläder.... Hans söner hade tydligen chockat sagt:
"- Men pappa?! Nu kommer ju ALLA se dig i kallingar?? :-O

Ha ha!

Helena m. 4 sa...

Bara han kan hålla tyst och inte prata är det väl ok, men seriöst, allt det där "intressanta" falnar rätt snabbt när han öppnar truten... han låter ju som en seriefigur...
;-)

Lady Gaggig sa...

Ha! Nej det såg jag ju först nu också...*harkel*

Kram!
Moj

Nettan sa...

Olala måste jag säga. Han med lite smör på, fast jag tar lika väl utan också ;-). Så länge han inte pratar då vill säga för han har ingen smickrande stämma alls. Vet inte hur jag ska beskriva det men han har verkligen en hemsk, tramsig röst. Men annars, mmmm. / Nettan

Gaymasen sa...

Oj hoppsan. Kanske borde gå till H&M en sväng.. ;-)

Och tack för det. Att jag ser bättre ut än Kurtan, höhö.

Trevlig helg. :) Kram