Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 2 februari 2012

Som en lejonhanne (?!)

Ibland kikar jag lite på vilka sökord folk använder för att komma till min blogg via google. Idag hade tydligen 4 personer (!) sökt på:




För det första; Vad sjutton har jag bloggat om egentligen??!
För det andra; Vem f-n är Jan Berglin (och har han agerat lejonhanne)?? *asgarv*



Har ni haft några "konstiga" sökordsträffar?


15 som har tyckt till:

Susjos sa...

hihi...ja, man blir förvånad! trettonåring har sex?? ja jag säger då det!

Jess sa...

Det vanligaste de söker på på min blogg är Barbiehus, funderar allvarligt på att ta bort det inlägget...
Vet inte vem han är, Berglin.

Sv: (Läses med glimten i ögat )Nu tycker jag att du slarvar lite när du läser min blogg, för jag berättade visst vad jag hade valt! ;)

Ha det bra!

Shamrock sa...

Älskar att kolla sökorden - får så många konstiga sökningar

Anonym sa...

Berglin är en serietecknare, eller kanske inte serier, men roliga bilder. Han är riktigt träffsäker ibland och då riktigt rolig. :-)Du får helt enkelt söka på honom och sen blogga ordentligt om vad du tycker... ;-)

Ezter sa...

Jag vet inte ens var man kollar sökord, kanske för att man inte kan hitta mig via google och så?

Nettan sa...

Hehe, jodå jag får många konstiga sökord som hamnar hos mig. Vad sägs om till exempel:

amatorsex, liten rör, swingers, hur man skriver en krönika, bä bä vita lamm gick på restaurang, dildoparty, bål 80-tal.

Vissa ord som dom kommer in på vet jag att dom är nämnda med ibland vet jag inte hur vissa sökord hamnar hos mig. (Obs, jag har ingen sexblogg men tanke på vilka ord som hamnar hos mig ;-)). / Nettan

arasen sa...

Hur kan man få reda på sånt? :)

Anneli Stålberg sa...

Jag tycker inte att jag får några roliga alls. Gröna hissen är mest sökt i alla fall :)

äppelblomman sa...

Ha ha ja du vem fan är det;)??? Måste kolla vilja sökord jag har;)
Kram K

Trillingnöten sa...

Jag hade "Galen tant" en gång...undrar vad det betyder?

kattiiiiss sa...

Hahaha
Jag ska kolla mina ord!

Anonym sa...

Jag har faktiskt inte kollat. Men får nog göra det nu...

anette sa...

"Kyss i skärgården "
Låg överst på min söklista :)
Trots kylan som slagit till önskar jag dig en härlig dag.
kram

Anna sa...

Haha va lustigt jag skrev nyss ett inlägg om precis det där med sökord. :)
Så ja jag har också haft lustiga träffar.

Barnens Hjältar sa...

Hahaha så udda :P