Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 1 februari 2012

Min sambo vet precis vad jag vill ha...

Jag älskar (och har alltid älskat) "Top Gear". Det roligaste motorprogrammet (och i vissa stunder, t.o.m. det roligare programmet) någonsin! 


Men jag och sambon tycks ha lite olika preferenser där. När jag sitter och dreglar över en läcker sportbil eller skrattar när de försöker köra rally med en dubbeldäckare, säger sambon istället:
"- Älskling, kan vi inte köpa en sån där formel-1-bil...?"

Eh...? I don´t think so...! :-o



6 som har tyckt till:

Milla sa...

Hahaha, såg också Top Gear igår. Ett bubblande skratt ligger alltid till hands där :) Här föredrar nog maken en vanlig racingbil medan jag kan tänka mig en Cooper Mini :)
Ha en fin dag. kram

Barnens Hjältar sa...

Jag gillar med Top Gear, fast ag gillar formel 1 också. Vi var på Formel 1 i Italien på Monza banan när gubben fyllde 40. Det var riktigt häftigt!!

kattiiiiss sa...

Haha
Du nu kanske jag borde skämmas lite! Men jag har aldrig sett det programmet ;-)
När sänds det?

Västgötskan sa...

Katarina:
Det har gått på lite olika kanaler. Just nu visar de nya (?) avsnitt på tisdagar kl 22 i kanal 9.
Tror även att det går repriser i 9:an vid 20-tiden ett par kvällar i veckan. Tokbra! Motorvärlden, fast på ett ROLIGT sätt! :-D

Västgötskan sa...

Barnens hjältar:
På plats alltså?! Ja, det måste varit häftigt. :-)

Ann-Sofie sa...

Ja det är ju skitskoj att titta på :)