Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 26 februari 2012

Första frågestunden...




...men kanske inte den sista.
Nära bloggtorka...! Det händer oerhört sällan att jag inte kommer på någonting att skriva om, men jag måste erkänna att så är nu fallet. Vi gör så här: Är det något särskilt ni vill att jag ska skriva om? Fråga på!



25 som har tyckt till:

Jess sa...

Jag vill fråga men jag kommer inte på en enda klok fråga...;(

Gafflan sa...

Det var väl attans vad svårt det skulle vara att komma på en enda vettig fråga eller något du kan skriva om. Jag får nog återkomma. :D

h sa...

Vad jobbar du med?

madelein - mamma till sex sa...

Haha, nä kändis är det långt ifrån man är eller blir tror jag men det är roligt att få chansen att göra lite udda grejer :-) Bra för belöningssystemet :P

kattiiiiss sa...

Jag undrar vad du heter!
I förnamn då alltså :-)
Känns som att jag "känner" dig men jag har alltid undrat vad du heter!

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Ok! Jag begränsar min nyfikenhet lite och nöjer mig med två frågor ;)
Vad jobbar du med och vad gör du helst en ledig dag?

Petra sa...

Kan inte skriva mera om din träning även här inne? Glömmer ofta av din andra blogg.

Susjos sa...

Jadu...???

Gaymasen sa...

Alla åker vi på bloggtorkan någon gång ibland. ;-D

Och ja men visst. Vill man käka äppelpaj samtidigt som man vill bli lite askalas så då ska man köpa Varm & Kall. ^^

Mallan sa...

Oj vad svårt! Jag har förstått att du har tre barn, kan vi inte få se lite mer av dem? Kram

äppelblomman sa...

Mer träning, även på denna bloggen kanske?;-)
Vad jobbar du med?
Är du nöjd med dina 3 barn, eller skulle du tänka dej att skaffa fler?;-)
Kram K

Camilla sa...

Ibland kommer bloggtorkan alldeles inpå knuten ;)
Frågor??
Helt allmänt...berätta allt om dig!
(Nja..kanske inte allt ;) )
Kram!

Nett sa...

Samma här.. eller ja, bloggtorka under helgen får jag säga.. eller bloggsemester. vilket som. japp, har nu i allafall köpt mig naturell fil. Jag gillar att det är smaksatt men det skall vara ytterst lite.

Cissi sa...

Det var riktigt gott! ;)

mikael sa...

Vilka personer skulle du bjuda på middag om du fick välja fritt bland levande/döda? Motivera

Bloggande 4barnsmamma sa...

Bloggtorka här med.
Jag är nöjd med frågorna ovan och väntar med spänning på svaren:)!

RackarTuss sa...

Hej å hå!
Ser att du har fått ett par frågor...

Mamma till tre Prinsessor sa...

Tack så mycket, ja hon va stor.

Jag tycker att du ska hitta något utanför bloggen som du tycker är intressant för att sen skriva om det.

Anonym sa...

Jag ahr itne så många frågor till dig, men jag väntar ivrigt på svaren på de frågor du har fått.. ;)

Villa Frejas bokblogg sa...

Bor du i drömhuset?
Visa gärna mer bilder från hus och trädgård.
Gillar du att resa?
Favoritresan du gjort - och favoritresan du drömmer om?
Vill du/ni ha fler barn?
Trivs du på ditt jobb eller söker du nya utmaningar (vet inte riktigt vad du jobbar med)?
När ska du och jag ta en fika?
Funderar du på att aktivt återuppta ridning igen?
Roligaste minnet från gymnasiet?

Jess sa...

Är du alltid ärlig?

Ingmarie sa...

Vad drömmer du om? :-)

Unknown sa...

Det känns som om du har fått fullt up med de här frågorna, så jag sparar mina till nästa bloggtorka och väntar med spänning på svaren! ;-)

Kram

anette sa...

Härligt å se att du har fått så mycket stöd och pusch i riktning mot lusten till bloggandet istället för torka :)) Själv löste det sig med en dator som somnade under några dagar :/.
Ha det bäst
kram

Jempa sa...

Bloggtorka här också.. Kanske lite om hur och varför du började blogga, och publicera ditt första inlägg. (Ok, jag vet att det är lätt att kolla, men det gör man liksom inte.)