Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 16 februari 2012

Mörbultad kropp!


Vi och barnen var inte framme/kom inte i säng förrän vid halv två-tiden natten som var! :-P
Idag bar det av till Branäs vid halv 10 och vi var inte hemma förrän strax efter 17. Sju timmar i skidbacken + lite sömn gör att kropp (och huvud) känns ganska möra...! Men på ett bra sätt! ;-)

Dock förvånansvärt lite folk för att vara första sportveckan måste jag säga!

Hur har er dag varit?



8 som har tyckt till:

Gaymasen sa...

Åh vad trevligt. Njuuut! Vill också åka skidor/bräda. :-D

Gafflan sa...

Åh vad härligt mör man är sådär första skiddagarna men det är sköööönt! Lööööövli. :D
Kram

Anna sa...

Men åh va skönt med en heldag i backen. :) Njut!

Anneli Stålberg sa...

Det ser ljuvligt ut.

Anonym sa...

Åh, vad det ser härligt ut. Påminner mig om barndomsdagar i backarna i Hälsingland och varm choklad. Mmmm...

Milla sa...

Fredagskram från en huvudvärkande kär(r)ing ;)

Villa Frejas bokblogg sa...

Låter tröttsamt men härligt härligt :)

Duktiga Tjejen sa...

Många har väl redan haft sportlov, eller har nästa v? Tror Stockholmarna har nästa om jag inte minns fel.

Min dag? Eh. Spy, ligga på soffan, kolla på tv, må illa, läsa lite, somnade på soffan, vaknade 2:45, la mig i gästrummet där jag numer huserar.