Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 1 februari 2012

Miljöskadad.

Jag har ju tidigare nämnt att jag inte hittat några kläder på rean. Idag gjorde jag ett nytt försök. Och jodå, jag hittade 4 plagg!
Allihopa var träningskläder (?!) Jag börjar nog bli "miljöskadad"... Ha ha!

Någon som har några bra tips på snygga kläder? (Ja, jag vet. Oerhört svårt att tipsa, men ändå...) :-)



12 som har tyckt till:

Anonym sa...

Haha bästa du!
Jag är likadan, Jag hittar bara jackor, rea eller inte. Jag åger idag cirka 30 jackor.
Hur hittar man kläder ;)

Kraam

äppelblomman sa...

Hi hi va kul med nya träningskläder! De är det enda jag önskar mej nu när jag fyller år;-)
Ja du supersvårt att tipsa... Vet ju inte riktigt vilken stil du har;-)
Kram K

Jess sa...

Tyvärr inga bra tips, letar själv utan att riktigt hitta något!

Barnens Hjältar sa...

Jag handlar ju bara på nätet i stort sett men jag tycker ellos har stort utbud. De har även märkeskläder och träningskläder om man vill ha det. Jag hittar mycket där faktiskt

kattiiiiss sa...

Nope.
Använder samma gamla vanliga (bekväma) kläder som jag brukar haha
Men lycka till i klädjungeln!

Tove Kungsholmen sa...

Kläder hittar jag på H&M och NK. Mest H&M om jag ska vara ärlig, NK var förr när plånkan var större...

Svar från min blogg ang rulltrappan:
Men V-göt, vi GÅR ju naturligtvis uppför rulltrappan, då går det skitfort!

Nyckelpigan sa...

Då har du den delen av garderoben avklarad.. Nu bara till resten hihi Det får du köpa när du hittar det du gillar :)

Anneli Stålberg sa...

Jag tycker också att det är svårt att hitta kläder, därför blir man så glad när man väl gör det :) Det är väl dags för vårkläder nu. Rean börjar bli ganska utplockad tycker jag.

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag var på Indiska igår för att handla för mitt presentkort, men hittade tyvärr inget. På tok för utplockat.
Annars är en av mina favoriter provrummet.se

mikael sa...

Själv gillar jag Fred Perry och Ben Sherman (inte skinhead) =)
Gina Tricot brukar jag mest handla från om jag köper nåt till min fru

Unknown sa...

Jag gillar cassels.. köper massa där.. och MQ samt esprit. Mycket bra variation men jag tror du hittar vad du söker där.. Å du.. lämna barnen en dag hemma, ring mig så går vi och har en tjej dag på stan,fika,spana kläder och snackar skit !! Så hjälper jag dig och du får vara smakråd åt mig !! Okej ?! Is it a date ???

Västgötskan sa...

Maria:
Låter trevligt, det ska vi nog kunna lösa! :-))