Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 10 februari 2012

Skedar är överskattat. Skräck är underskattat!

Det kom väldigt mycket smask och slurp-ljud från soffan. Efter en stund förstod jag varför. Mellansonen hade helt plötsligt "tappat bort" sin sked och börjat äta mannafrutti och sylt med händerna! "Jättepraktiskt!" (tyckte han).



"- Kladdig? Vem? Jag....?!"


Igår kväll var det premiär för "The River" på kanal 5. Någon som såg den? Svårt att säga efter ett avsnitt, men det kändes lite som en blandning mellan Lost, The Triangle och Anakonda.
VARFÖR tittar jag på mystiska, läskiga, panikångest-framkallande filmer/serier precis innan läggdags? Att jag aldrig lär mig.... :-P




9 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Din son är fasligt praktisk och kreativ ;)

Såna serier är absolut inget för en hare som mig.

Anna sa...

Haha han ansåg väl att man tager vad man haver. Sen skadar det kanske inte att det är lite roligare att kladda än att äta med sked. :)

Malla sa...

hehe, ooops bara lite kladd!

Milla sa...

Back to basic är alltid ett bra sätt att intaga föda, skratt.
Såg inte River men jag försöker, för det mesta undvika läskigt, psykologiska tvprogram.
Kram

Cissi sa...

Alla sätt är bra utan de dåliga! ;)

Elle sa...

Samma metod körde en av mina söner - fast med spaghetti bolognese....

kalebass sa...

Varför tittar man på sånt?
Jo, det är nog för att känna att SÅ jäkligt är det iaf. inte här. Skulle inte vilja vara där...
Från det ena till det om pension vid 75. Titta gärna på min "ordväxling" om ämnet:
http://jinge.se/mediekritik/vad-ska-s-gora-at-alliansens-omfordelning.htm
Intressant. Snacka om olika åsikter!

Västgötskan sa...

Husfrun:
Nej, jag är likadan (egentligen). Förstår inte varför jag utsätter mig för det. Sitter och tittar mellan fingrarna... Haha!

Kalebass kanske är något på spåren. ;-)

Ann-Sofie sa...

Här hade den premiär med 2 avsnitt i tisdags.
Gillar't så ännu en serie att kolla på :)