Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 12 oktober 2011

Tomt i mitt bloggnäste.

Om ni undrar varför (eller över huvud taget lägger märke till att...?) jag har tagit bort min blogg-lista (den ena av dem) är det inte för att jag slutat följa er!



Några av er har jag följt som "vanlig" blogger-följare, några har "bara" legat i blogglistan och några har jag haft i huvudet.

Men som trebarnsmamma är man lite snurrig och kände jag att det inte var ett särskilt bra eller fungerande koncept. Jag tog därför slag i saken och samlade allt på ett och samma näste. Förlåt, ställe. (Vad många bloggar det blev förresten...?! *hrm*)

Det hamnade på Bloglovin´. Klockrent! Vad lättöverskådligt det blev helt plötsligt. (Och nu fick de lite reklam också. Ja ja...Sorry.)  ;-)


12 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Det borde jag också göra, egentligen. Jag följer bloggar lite här och var, men det vore enklare att ha dem samlade på ett och samma ställe. Men orka fixa det ;)
Kram.

Snygg header förresten :)

äppelblomman sa...

Snygg ny design här inne!
Jag har oxå min lista kvar... Men vet egentligen inte varför för jag har oxå alla er på min bloglovin! Det är perfekt!!
Kram K

Anonym sa...

Bloglovin är nog bra, men om man som jag är lite petig och ändrar i sina inlägg emellanåt, kan det nog bli ganska tröttsamt för följarna... ;)

Nett sa...

Bloglovin är underbart, gjorde som du har haft lista innan men den plockade jag bort för ett bra tag sedan, bloglovin funkar bättre. Glömde säga det innan, men jag gillar din nya header :)

- sa...

Jamen det är smidigt att ha det så. :) Fast när jag la dit en ny ikon för bloglovin' eftersom det förra blev för stor och hamnade utanför designen, så försvann statistiken på nåt vänster...:/

Nettan sa...

Vad fint du har fått det. Gillar verkligen din nya header även om jag först funderade om jag kommit rätt. Men så såg jag dom härliga randiga sockarna och kände, skönt jag är rätt :-).

Ja man borde kanske kolla över sina listor på bloggar. Jag måste erkänna att jag har dålig koll på bloglovin. Jag har konto men är sällan inne där själv. Jag har massor av bloggar som jag sparat i min lista på instumentpanelen, har blogspot som du, och det tcker jag fungerar ganska bra. Det kommer ju upp vid nya inlägg. / Nettan

Anna sa...

Har inte lärt mig bloglovin ännu :)
Ska kika in där igen!
Kram

Västgötskan sa...

Anneli:
SBT. ;-)

Nettan:
Tack! Jodå, du är rätt. Jag funderar lite på om jag ska byta bakgrunden också, men har inte bestämt mig än... :-)

Blogspot-listan har funkat hyfsat, men jag tycker den inte uppdaterar lika bra på bloggar man följer, som INTE är blogspot-bloggar...? :-P

Anna:
Gör det, tycker jag. När man väl lagt till bloggarna man följer så går det mycket smidigare tycker jag.

Joanna Björkqvist sa...

Själv har jag en massa bloggar i en rullgardinsmeny och det funkar också bra, även om jag inte exakt ser när alla uppdaterat - jag kikar så gärna in ändå! ;)

Caroline sa...

Jag använder också bloglovin, sååå smidigt! Det blir ju lätt en hel del bloggar man vill ha koll på.

Jag önskar att hela huset var sådär luftigt och hade de ytorna men man kan inte få allt, haha..!

Ha en fin dag!

- sa...

SBT...? Vaädä? *fattar noll* :P

Västgötskan sa...

He he! Skit Bakom Tangenterna. ;-))