Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 3 oktober 2011

Bitterljuvt.

Personligen har jag inget emot hösten. Tvärtom. Den klara, höga luften, färgerna, ja t.o.m. regnet och doften av "höst"!

Men sen ska jag inte sticka under stolen med att jag saknar sommaren lite grann. Det känns alltid lite bitterljuvt att inse att man befinner sig i månaden oktober och det är ett halvår (!) kvar tills allt börjar vakna till liv igen...!


Sommaren sista fjäril (?) lyckades jag fånga på bild.

3 som har tyckt till:

Barnens Hjältar sa...

Tack, det var himla gulligt sagt Jag kanske har vägarna förbi någon gång :P

- sa...

Hösten är underbar på många sätt...men när man börja tänka på att nu är det bara ett par månader kvar till jul..då blir jag deppig..

Västgötskan sa...

Anneli:
Ja, lite jobbigt känns det faktiskt.