Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 24 oktober 2011

Toalett - Skithus. Same same, not different!

Nog för att Maria Montazamis uttryck i Ving-reklamen är lite "over the top", måste jag ju säga att Anna Ankas försök att klanka ner på Montazami gick väl sådär...!

Vad säger ni om det här...?


"- Hennes skithus (Ha ha!) är som min toalett" (?!)
Smidigt Anna Anka. Verkligen genomtänkt där...  ;-)

6 som har tyckt till:

- sa...

Tja, vad säger man. Det kom ju ur rätt käft..typ :D Av det lilla jag sett av "fruarna" så verkar väl inte nån av dem vara skarpaste kniven i lådan...;)

Barnens Hjältar sa...

Haha, vad jag tror hon menade var att hennes hus (som är skit) är som min toalett. Denna felsägning blev totalt hilarious.

Västgötskan sa...

Barnens hjältar:
Jo, efter lite funderande drog jag också den slutsatsen. Men lite kul ändå, med tanke på att hon skulle säga det för att jävlas med Montazami och så blir det hon själv som blir utskrattad. :-)

Nett sa...

Haha, ett brett ordförråd hade hon dock :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Hihi, ett noll till Montazami :)

Märta sa...

Verkar som någon hade lite otur när hon tänkte där.. ;)