Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 15 oktober 2011

När ingen ser eller hör mig...

Tack Yoanna för din Award! :-)
Här kommer svaren på frågorna då. Enjoy!


1. När ingen ser eller hör mig...
...sjunger jag (mer gärna än bra)!
2. Jag går (nästan) aldrig hemifrån utan...
...mina barn.
Förr kollade jag ALLTID spisen, men det har jag lyckats sluta med.

3. Min blogg heter som den gör för att jag...
...ÄR en västgötska! ;-)
4. Om jag vågade skulle jag...
...hoppa fallskärm. Lätt!
5. Om tio år kommer jag att...
...vara tonårsmorsa (!) till två av tre gangstergrabbar. (Hjälp?!)

Man sa vidarebefodra den här awarden till 5 st bloggar. Men jag följer så många bra och vet att några av er redan har gjort det här. Så den som känner sig manad får gärna ta åt sig! :-)

5 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Intressant vetande ;-)
Vet grabbarna redan nu att de ska bli gangstergrabbar? haha

Västgötskan sa...

Jajamensan! Ha ha! Mellansonen blir GARANTERAT gangster-grabb (fast inte kriminell alltså, utan mer uppkäftig och "dann"). Jag är övertygad! ;-D

Malla sa...

grattis till awarden :)
Kladdmuffins:
2 ägg
2½ del socker
(vispas)
½ tsk bakpulver
1krm salt
2 dl mjöl
2 tsk vaniljsocker
4 msk kakao
100 g smält smör

Vispa ihop alls ordentligt - för mig vart det 14 muffinsformar - in i ugn ca 10 min 200grader. Njut! :D

Bloggande 4barnsmamma sa...

Åh najs med ny header!
Ser gärna lite mer av dig:)

Villa Frejas bokblogg sa...

De kanske blir jordens lugnaste gangstrar ;)