Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 3 oktober 2011

Hybris...?! =)

Jag är kanske inte så dum ändå (?)  Ha ha!
Det känns rätt bra när en statsvetare från Stockholms Universitet, skriver nästan exakt samma sak som jag själv, bara en halvtimme efter mitt inlägg om KD:s problem...


Uppdatering (screendump från tidigare, då artikeln blivit borttagen?)

12 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Någon där som läser Västgötskan ;) Du ligger så rätt i tiden med dina resonemang. Sällan jag hänger med i svängarna måste jag säga. Som blivande lärare måste jag dock bli bättre på att följa nyhetsflödet. Inser jag :)

Västgötskan sa...

Hi hi! Ja, det kan kanske vara bra att ha koll på det största nyheterna i alla fall. ;-)

Janeth sa...

Jag tackar och bockar för nyhetsuppdateringarna som du ger =)
Och tycker nog att du borde sadla om till nyhetsankare!

Västgötskan sa...

Tack Janeth! :-D
Men jag tror nog inte att jag kan vara tillräckligt objektiv i vissa frågor! ;-)

Karro sa...

Du är bäst;)! Jag kär mej många saker från dej!!
Kram K

Västgötskan sa...

Oj oj, kär i mig Karro..? Jag tycker om dig också, men bara som vän...

(Jodå, jag förstår att det ska stå "LÄR")! Hi hi! ;-D

- sa...

Det måtte ha varit impopulärt vad den statsvetaren tyckte? Ty artikeln verkar borttagen..hehe :) Det kanske var Birro själv som blev lite kränkt och krävde borttagandet...

Eller så bidde det bara fel i länkadressen men det första var ju roligare. Och nu ser jag att han plötsligt fått sparken från tv4 och att han dragit tillbaka sin kanditatur...:-0

Malla sa...

Woho, det är alltså du som sitter på all info!? :D

Västgötskan sa...

Nädå länken stämmer Anneli. Vad lustigt att de tagit bort artikeln?! :-O

- sa...

Ja, detta är synnerligen skumt tycker jag...:-0

Tack för skärmdumpen :) När man läser texten blir det ännu mer obegripligt för där står ju inget som är kontroversiellt eller nånting...

Västgötskan sa...

Nej, jag vet inte vad som hände där. Tur att jag TOG en skärmdump i alla fall, så ni inte tror att jag har superhybris-HYBRIS! Ha ha! ;-)

- sa...

Japp, man ska alltid göra skärmdumpar så man har bevis, haha :P Hybris var nog felet, men inte hos dig..utan hos han det handlade om, nämligen hr Birro...för vad annat ska man säga om den huvudlösa idén att kandidera för kd och sen tjuta i media över att han fick sparken från tv4 pga det..

Han är så förutsägbar så man tar fram skämskudden...;))