Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 28 oktober 2011

3-årstrots när det är som härligast (?)



Jag var på "utvecklingssamtal" (Kvartssamtal? Invecklingssamtal eller vad det nu heter?) med mellansonen tidigare i veckan. Hans lärare hade inte så mycket att ta upp, utan sa bara att han fungerade jättebra i gruppen, lät alla barn vara med och leka och att han alltid var så lugn. (Kul att höra!)

Men lugn??? Är hon helt säker på att det är "min/vår" son de har där på dagarna?! Samma lilla "skitunge" som putter och spottar på sin storebror när saker inte går som han vill.

Eller som rycker en leksak från golvet när han ser att lill-skiten kryper mot just den leksaken? Och när man frågar varför han tar bebisleksaker säger han bara:
"- Jag hade faktiskt den FÖRST!"
Mmm... Självklart var det så... Eum...?

3-årstrots när det är som härligast. Men kanske bra att han sköter sig på dagis i alla fall. He he! ;-)


3 som har tyckt till:

Fru Gårman sa...

hehe.... det bor en liten ängel i han också! ;)

Bloggande 4barnsmamma sa...

3 årstrots vet jag vad det är!!:)

Nett sa...

Se där, kan vara så att han tar igen allt det där när han kommer hem ;)