Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 17 oktober 2011

Skit-ren (?!)

Hm... Ska man bli orolig när mellansonen (3 år) kommer ut från toaletten och säger:
"- Mamma. Jag har torkat snoppen OCH toaletten. Så nu är den ren!" 

Eh.... ok...? (Har inte ens vågat titta än).

6 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Hahaha
Hoppas att du har en toalett till om det skulle dröja länge innan du vågar dig in ;-)
Annars får det bli skohsmulle haha

Villa Frejas bokblogg sa...

Hehe, man vet aldrig så noga ;)

Petra sa...

Hahaha, vilken goding.

Tove Kungsholmen sa...

Uh! Men gulligt ändå.

Och vad fin bloggen blev! Har försökt fixa om i min med inte så bra resultat. Kom gärna med tips, har frågat efter det... *tigger*

Barnens Hjältar sa...

Har du vågat kolla nu? ;-)

Västgötskan sa...

Nej, jag blundar än. Nädå, jag har tittat. Det såg helt ok ut, men jag vet fortfarande inte riktigt vad han gjorde... (Lite oroväckande) ;-)

Tove:
Jag ska kika lite senare. :-)