Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 4 oktober 2011

Retro!

Min nya höstmössa. Problemet nu är att den inte matchar min jacka. Varken samma stil eller färg...
Jag måste alltså köpa en ny jacka också, eller hur?! Hi hi!


Sonen precis nyss (när han såg fotot):
"- Vems mössa har du på dig där?"
"- Det är min mössa."
"- Vilken konstig mössa!"

Tack för den du..... Ha ha!

11 som har tyckt till:

h sa...

Vilken söt mössa! :)

kattiiiiss sa...

Hejhej!!
Kul att se dig :-)
Mössan är ju grymt snygg.
Var har du hittat den?
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Den var en riktig färgklick.
Sv. Jag använder ofta klänning och tycker att det är riktigt sött med en spetskant som sticker ut nedtill :)

- sa...

Jag gillar den! Den har alla mina favoritfärger i sig! Jag är mycket för turkost och lila och gult och orange just nu, starka färger som normalt inte borde funka ihop men som gör det. :) Och det är KLART du måste ha en jacka som matchar!! Annars kan du ju inte använda din fina mössa...

Det är sådär man SKA göra. Köpa assecoarerna först så man måste köpa baskläderna till, hehehehe. :P

Barnens Hjältar sa...

Den är jättesöt! Bra val!

Robert sa...

Det där var åtminstone inte lika kränkande som när A sa åt mig att mina skor såg ut som mormors.

äppelblomman sa...

Supersnygg o du med!!
Tack förresten för din drömtydan, jag tror absolut att det kan vara som du skrev!!! <3
kram K

Västgötskan sa...

Katarina:
Via en tråd på facebook (hempysslat). En tjej där som sydde mössor och jag föll pladask för tyget! :-)

Anneli:
Eller hur?! Hi hi!

Äppelblomman:
Tack!
Vad bra att du tyckte det stämde hyfsat. Glad att hjälpa till. :-)

Unknown sa...

oerhört fin.. jag har nog sett mössan i liknande tyg på mörlanda marknad.. ville oxå ha en men både mikael, wilma och savannah (wilmas kompis) asgarvade åt mig !!! Du är modig du.. den var ju såå skön...

Västgötskan sa...

Maria:
Asgarvande familj. Hm... Den var ju schyst. Och så gick du och köpte en pälsmössa istället. Vad sa Mikael då? ;-)

Janeth sa...

Snygg :)
Och så klart att du behöver en ny jacka, den du hade i vintras kanske inte ens passar med tanke på graviditet!?
Min passar verkligen inte, men jag har ju fått en super fin RÖD vinterjacka av min syster!
Så jag behöver nu alltså bara en passande mössa =)