Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 18 oktober 2011

Om ni ser det här leendet någon gång...


Det där "jag-ler-och-är-en-trevlig-mamma-trots-att-jag-egentligen-vill-skrika-leendet" jag nämnde i förra barnkalas-inlägget? 

Sambon lyckades fånga det på bild i samband med det kaotiska paketöppnandet i slutet av kalaset. Dvs efter nästan 2 timmar med socker-stinna barn. Så här ser det ut. Kan vara bra att veta... ;-)



"Jag är lugn, jag är lugn, jag är lugn..."

4 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Haha känner igen det där!!
Men se det positivt, du överlevde ;-) Nu är det gjort.. För min del hänger det över mig som ett sånt där ovädersmoln haha

Malla sa...

hahah :D

Petra sa...

Underbar bild :-)

- sa...

Haha..blicken ihop med det leendet...;) Man ser exakt vad du tänker :P Och vem har inte sett ut så vid barnkalas och andra event..hihi..